Prawie pół tony w przysiadzie! Daniel Bell coraz bliżej pobicia rekordu życiowego
KULTURYSTYKA I FITNESSNews
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Prawie pół tony w przysiadzie! Daniel Bell coraz bliżej pobicia rekordu życiowego

Jeden z najsilniejszych trójboistów na świecie nie zwalnia tempa. Podczas jednego z ostatnich treningów Daniel Bell wykonał przysiad z imponującym ciężarem 480 kg – to zaledwie 2,5 kg mniej niż wynosi jego oficjalny personal best z wykorzystaniem pasków wzmacniających.

„King Of The Lifts”, jak nazywany jest Bell, zamierza w tym roku skutecznie powalczyć o triumfy w prestiżowych zawodach dla trójboistów, a dodatkowo chce ustanowić nowy rekord świata w swojej koronnej konkurencji. W tym tygodniu do powtórzenia historycznego przysiadu z WRPF American Barbell Club Open 2019 zabrakło mu tylko 2,5 kg, aczkolwiek udana próba z ciężarem o masie 480 kg (1058,2 lbs) i tak wywarła w środowisku sportów siłowych ogromne wrażenie. Na zamieszczonym w sieci nagraniu widać bowiem, z jaką łatwością 33-latek wykonuje powtórzenie przy użyciu pasków wzmacniających. „To był dobry dzień” – napisał na swoim Instagramie.

Ambitny Amerykanin, który na co dzień trenuje na siłowni Perfect Storm Hardcore Training Gym na Florydzie, jest zatem na dobrej drodze, aby odzyskać utracony niedawno rekord świata w trójboju siłowym wśród zawodników startujących w kategorii do 140 kg. Jego najlepszy wynik łączny z trzech konkurencji wynosi 1142,5 kg (2517 lbs), podczas gdy aktualny rekordzista, Czech Petr Petráš, może pochwalić się od grudnia rezultatem 1160 kg (2557 lbs).

Za nieco ponad trzy tygodnie Bell wystartuje w swoich pierwszych tegorocznych zawodach pod szyldem World Raw Powerlifting Federation. Na WRPF Hybrid Showdown 2021 będzie oczywiście murowanym kandydatem do zwycięstwa, ale poza wygraną jego celem jest także udany atak na rekord globu.

Zdjęcie wyróżniające: Freepik

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Ginekomastia w kulturystyce – kłopotliwy problem nałogowych sterydziarzy i nie tylko
Ginekomastia w kulturystyce – kłopotliwy problem nałogowych sterydziarzy i nie tylko
Ginekomastia to tylko jeden z efektów ubocznych stosowania steroidów, które zaburzają gospodarkę hormonalną organizmu. Dla kulturystów stanowi jednak poważny i […]
Podstawowe ćwiczenia na kręgosłup
Podstawowe ćwiczenia na kręgosłup
W obecnych czasach obserwuje się zwiększoną liczbę godzin spędzanych w pozycji siedzącej, co może skutkować negatywnymi konsekwencjami dla stanu kręgosłupa.
Kluczowe zasady planowania treningu dla maksymalnej efektywności
Kluczowe zasady planowania treningu dla maksymalnej efektywności
W tym artykule omówimy kilka kluczowych zasad, które warto uwzględnić przy planowaniu treningu, aby zapewnić maksymalną efektywność i osiągnąć pożądane rezultaty.
Ostatnie wpisy