Ćwiczenia w domu na płaski brzuch
TRENING
Potrzebujesz ok. 4 min. aby przeczytać ten wpis

Ćwiczenia w domu na płaski brzuch

Specyfika budowy ciała sprawia, że tkanka tłuszczowa często gromadzi się wokół brzucha, czyli tam, gdzie jest najmniej pożądana. Jak ćwiczyć w domu, by wreszcie cieszyć się z płaskiego brzucha?

Trening w domu czy na siłowni?

Nowy rok, nowe postanowienia dotyczące regularnych ćwiczeń, karnet na siłownię w kieszeni, a tu po kilku miesiącach KRACH! Jeżeli i Tobie rozprzestrzeniający się w szybkim tempie wirus pokrzyżował szyki, to nie załamuj rąk. Trening na siłowni to nie jedyny sposób, aby osiągnąć wymarzoną sylwetkę. Z powodzeniem ćwicz także w domowych warunkach! Możesz skorzystać z oferty trenera personalnego, który krok po kroku rozpisze optymalny trening, biorąc pod uwagę specyfikę budowy Twojego ciała. Druga możliwość, to ćwiczenia przed ekranem komputera. Na YouTube znajdziesz sporo propozycji treningowych. Wskocz w wygodne ubranie, zarezerwuj odrobinę czasu o dowolnej porze dnia lub nocy, dobierz program odpowiedni do Twojego poziomu zaawansowania i do dzieła!

 

Trening z Ewą Chodakowską

Jedną z najbardziej popularnych trenerek w naszym kraju jest bez wątpienia Ewa Chodakowska. Jej program TARGET – PŁASKI BRZUCH zdążył zdobyć wiele zwolenniczek, które na własnym przykładzie pokazują, jak pozytywne efekty potrafi przynieść intensywny i regularny trening, zwłaszcza w połączeniu z odpowiednim sposobem odżywiania.


 

Marta Henning – Trening na brzuch i boczki

Marta Hennig, o której szersze grono osób usłyszało dzięki projektowi codzienniefit.pl, zamieściła na YouTube Trening na płaski brzuch i boczki. Wystarczy, że zarezerwujesz dwadzieścia minut na ćwiczenia, połączysz plan treningowy ze zdrowym jedzeniem, a jak przekonuje Marta – wkrótce zauważysz pierwsze efekty wysiłku.


 

Ćwiczenia pomocne w redukcji tłuszczu na brzuchu z Denise Austin

Jak przekonuje amerykańska instruktorka fitness – aby spalić nieco tłuszczyku z brzucha, wcale nie musisz wychodzić z domu. Co więcej, do ćwiczeń nie będą Ci potrzebne żadne specjalistyczne sprzęty. Możesz wykorzystać to, co masz pod ręką – np. krzesło. Sprawdź propozycję zestawu ćwiczeń Abs- Office Workout. Zdziwisz się, że wystarczy tak niewiele czasu (pojedyncza jednostka treningowa trwa zaledwie kilka minut), aby zrobić pierwszy krok w stronę wymarzonej sylwetki, której znakiem rozpoznawczym będzie płaski i jędrny brzuch bez nadmiaru tkanki tłuszczowej.


 

Jak wybrać optymalny plan ćwiczeń?

Pamiętaj, aby wybierając plan treningowy na płaski brzuch zwrócić uwagę na to, by był on dopasowany do Twojej kondycji i możliwości organizmu. Jeżeli do tej pory aktywność fizyczna nie była Twoją mocną stroną, to rzucając się na przysłowiową głęboką wodę, możesz nabawić się kontuzji, a zbyt intensywny trening szybko odbierze Ci chęć do regularnych ćwiczeń.

 

Co jeść, by mieć płaski brzuch?

Uzyskanie efektu płaskiego brzucha przy pomocy samych ćwiczeń jest co prawda możliwe, jednak niezwykle trudne i czasochłonne. Droga do osiągnięcia zamierzonego celu będzie znacznie krótsza, jeżeli połączysz intensywny trening z odpowiednio zbilansowaną dietą. O czym musisz pamiętać?

Jeżeli dietę utożsamiasz z męczącą głodówką, to czym prędzej wyrzuć z pamięci ten stereotyp. Chwilowa zmiana stylu odżywiania czy czasowa rezygnacja z niektórych produktów, nie tylko nie pomoże, lecz może też zaszkodzić. Gdy wrócisz do dawnych nawyków, szybko pojawi się dobrze znany przyjaciel – efekt jojo. Jak go uniknąć? Zmień na stałe sposób odżywiania!

W trosce o prawidłową masę ciała i płaski brzuch zrezygnuj z tłustych potraw i przetworzonego jedzenia. Nie oznacza to, że już nigdy nie sięgniesz po ulubionego burgera, czy nie będziesz zajadać się pizzą. Przyjemności w życiu są ważne, również te kulinarne. Jednak chodzi o to, aby nie stanowiły one fundamentu odżywiania, a były jedynie sporadycznym dodatkiem. Chcąc zmniejszyć efekt wypukłego brzuszka, ogranicz również spożycie produktów wzdymających, do których zaliczyć można między innymi kapustę czy fasolę.

Co zatem jeść, aby cieszyć się płaskim brzuchem? Postaw na dietę bogatą w produkty pożywne, lecz lekkostrawne. Zachowaj odpowiedni bilans kaloryczny – pamiętaj aby pokrywać zapotrzebowanie energetyczne organizmu – w przeciwnym razie stracisz siłę i zapał do treningów! Odpowiednio zbilansowana dieta i dobry plan treningowy pozwolą Ci cieszyć się płaskim brzuchem, szybciej niż myślisz!

Zdjęcie wyróżniające: Freepik

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
W maseczce też można bić rekordy! Rewelacyjny wynik Amerykanina w trójboju siłowym
W maseczce też można bić rekordy! Rewelacyjny wynik Amerykanina w trójboju siłowym
Okazuje się, że panujące na całym świecie obostrzenia sanitarne mogą nie tyle przeszkodzić, co wręcz zmotywować do wykręcania jeszcze lepszych […]
5 Skutecznych Metod Regeneracji Po Treningu, Których Powinieneś Spróbować
5 Skutecznych Metod Regeneracji Po Treningu, Których Powinieneś Spróbować
W tym artykule przedstawimy Ci 6 skutecznych metod, których powinieneś spróbować, aby zapewnić szybką i efektywną regenerację po treningu.
Jazda na rowerze, rolkach czy bieganie – jaki jest najszybszy sposób na utratę kilograma tłuszczu?
Jazda na rowerze, rolkach czy bieganie – jaki jest najszybszy sposób na utratę kilograma tłuszczu?
Kiedy próbujemy schudnąć, zwykle mamy jakieś wyobrażenie o tym, ile kilogramów chcielibyśmy zrzucić. Jednak zderzenie z rzeczywistością bywa bardzo rozczarowujące. Aby zgubić 10 kg tłuszczu, przeciętny dorosły człowiek o wadze 80 kg musiałby biegać z prędkością 10 km/h przez 99 godzin.
Ostatnie wpisy