Restrykcje na siłowniach – o czym powinieneś pamiętać?
News
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Restrykcje na siłowniach – o czym powinieneś pamiętać?

Na niedawnej konferencji Minister Zdrowia Adam Niedzielski zapowiedział, że od 1 grudnia wprowadzone zostaną nowe obostrzenia, będą dotyczyły m.in. muzeów, klubów fitness, a także siłowni.

Decyzje zostały podjęte w związku z kolejną falą zakażeń oraz nowym wariantem koronawirusa (omikronem). Ta nowa odmiana wirusa objawia się m.in. nudnościami, lekką gorączką, bólami gardła oraz głowy, nawet u osób zaszczepionych. Choć należy przyznać, że osoby zaszczepione znacznie lepiej znoszą przebieg choroby. Jednak w związku z tymi wydarzeniami ministerstwo podjęło decyzję o wprowadzeniu nowych obostrzeń. 

Nowa zasada brzmi, że w placówce takiej jak siłownia obowiązuje limit jednej osoby na 15 metrów kwadratowych. Siłownia to jednak tylko jedno z wielu miejsc dotkniętych restrykcjami, inne to: kluby i centra fitness, muzea, kasyna, salony fryzjerskie itd. Początkowo wprowadzone restrykcje miały obowiązywać do 17. grudnia, jednak przedłużono je do końca stycznia 2022 roku.

Zdjęcie główne: Boxed Water Is Better/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Problemy znanego kulturysty – czy Hardkorowy Koksu łamie prawo?
Problemy znanego kulturysty – czy Hardkorowy Koksu łamie prawo?
Hardkorowy Koksu promuje sterydy? Czy chwalenie „teścia” na Kanale Sportowym było legalne? Sprawdzamy!
Jak trenować na siłowni po czterdziestce? Oto garść praktycznych porad!
Jak trenować na siłowni po czterdziestce? Oto garść praktycznych porad!
Jesteś po czterdziestce i planujesz pójść na siłownię? Ten poradnik to dla Ciebie idealny punkt wyjścia. Dowiesz się z niego wszystkiego, co potrzebujesz. Tagi: siłownia, trening po 40
Kreatyna – skutki uboczne dla organizmu
Kreatyna – skutki uboczne dla organizmu
Jeżeli zastanawiasz się nad rozpoczęciem suplementacji, ale chcesz robić to bezpiecznie, zapoznaj się z ewentualnymi skutkami ubocznymi regularnego stosowania kreatyny.
Ostatnie wpisy