15-minutowy trening na brzuch, uda i pośladki – Marta Mróz (Fit Kobietka)
ATLAS ĆWICZEŃDLA KOBIET
Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

15-minutowy trening na brzuch, uda i pośladki – Marta Mróz (Fit Kobietka)

Niezależnie od tego, czy zastosujesz dodatkowe obciążniki na kostki, czy zdecydujesz się ćwiczyć jedynie z zastosowaniem masy własnego ciała, ten trwający zaledwie 15 minut program wyciśnie z Ciebie siódme poty! Sprawdź odchudzający trening Fit Kobietki na brzuch, uda i pośladki.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Ile kalorii dziennie powinni spożywać kulturyści?
Ile kalorii dziennie powinni spożywać kulturyści?
Dieta kulturysty to ogromne wyzwanie - w dosłownym znaczeniu. Zawodnicy sportów siłowych i sylwetkowych mają bowiem zapotrzebowanie kaloryczne nawet kilkukrotnie wyższe niż przeciętny człowiek!
Total Body Workout – Anna Lewandowska
Total Body Workout – Anna Lewandowska
Trening ogólnorozwojowy Total Body Workout autorstwa Anny Lewandowskiej pomaga wymodelować sylwetkę oraz przyspiesza procesy odpowiedzialne za spalanie tkanki tłuszczowej. Wypróbuj […]
Jak dojść do zdrowia po kontuzji na siłowni?
Jak dojść do zdrowia po kontuzji na siłowni?
Podczas treningu przydarzyła Ci się kontuzja? Podpowiadamy, w jaki sposób zadbać o siebie, aby szybko powrócić do zdrowia!
Ostatnie wpisy