Dobra promocja? Reklama kontekstowa oraz programmatic i jesteś widoczny!
Marketing w sportach siłowych
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Dobra promocja? Reklama kontekstowa oraz programmatic i jesteś widoczny!

Koncepcja reklamy kontekstowej nie jest nowa. Po raz pierwszy została opracowana przez Google w 2002 roku, ale zyskała popularność w ciągu ostatnich kilku lat, inaczej jest jednak w przypadku kampanii programmatic.

Ideą reklamy kontekstowej jest to, że reklamy powinny być istotne, a nie tylko umieszczone w przypadkowych miejscach na stronie internetowej.

Reklama rodząca zaangażowanie!

Reklama kontekstowa to podejście do marketingu, które sprawia, że użytkownicy są bardziej skłonni do zaangażowania się w reklamę, jeśli czują, że jest to dla nich istotne. Ta taktyka jest popularna i skuteczna wśród reklamodawców, ponieważ są oni w stanie dotrzeć do odbiorców wykazujących zainteresowanie ich produktami.

Polega to na serwowaniu reklam w oparciu o zawartość przeglądanej strony internetowej. Jeśli użytkownik przegląda stronę internetową poświęconą podróżom, wyświetlana reklama może dotyczyć hotelu lub lotu. Reklama kontekstowa jest często używana w wyszukiwarkach, aby pomóc użytkownikom znaleźć odpowiednie treści, to jednak nie wszystko – zobacz więcej: https://adsright.pl/reklama-kontekstowa/.

Widoczność to 50% sukcesu 

Kiedy klienci szukają czegoś w Internecie, mają tendencję do używania jednego lub dwóch słów kluczowych, opisujących to, czego szukają. Przesądza to o wartości, którą odznacza się reklama kontekstowa, która w istocie jest skuteczna, pozwalając reklamodawcom pokazać swoje reklamy z chwilą, gdy ktoś wyszukuje słowa kluczowe. W rezultacie łatwiej jest pokazać się wyżej w wynikach wyszukiwania, niż w przypadku innych rodzajów reklamy.

Programmatic – alternatywna dla dążących do równowagi

Jeśli nie słyszałeś o programmatic, to nie szkodzi. Zainteresowanie tą nowoczesną formą promocji, pojawia się, dopiero gdy konkurencja zaczyna nas wyprzedać. Jeśli nie chcesz, aby do tego doszło, oto doskonały moment, aby zastosować tę formę promocji w swojej strategii.

Co to jest marketing programmatic?

Programmatic jest sposobem automatyzacji procesu zakupu i sprzedaży reklam na platformach cyfrowych, takich jak Google, Facebook i Twitter. Zamiast ręcznie tworzyć reklamy i umieszczać je w określonych miejscach, reklamodawcy mogą korzystać z technik programmatic, aby kierować promocje w oparciu o wskaźnik demograficzny i zainteresowania. 

Reklamy pojawiają się automatycznie tam, gdzie powinny, w oparciu o decyzje algorytmu określającego treści, które zyskają zainteresowanie klientów. Co ciekawe obecnie wykorzystywanie AI w procesie promocji stało przystępniejsze dla niewielkich firm, jak również dla tych z ograniczonym budżetem!

Marketing AI wciąż będzie się rozwijać, a według prognoz będzie stanowił 67% wszystkich wydatków na reklamę www do 2023 roku, nic więc dziwnego, że marketerzy przyjęli tę nową przyszłościową formę promocji.

Oto korzyści wynikające z programmatic marketingu:

1) Pomaga dotrzeć do większej liczby osób,

2) Ogranicza koszty i straty,

3) Poprawia możliwości targetowania.

Zdjęcie główne: Campaign Creators/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

sześć + dwa =

Rekomendowane
Trening FBW – czy dasz radę go wykonać z samymi kettlebellsami?
Trening FBW – czy dasz radę go wykonać z samymi kettlebellsami?
W tym artykule omówimy, dlaczego kettlebell jest idealnym narzędziem do treningu FBW.
Jak powiększyć obwód szyi za pomocą kilku ćwiczeń?
Jak powiększyć obwód szyi za pomocą kilku ćwiczeń?
Chciałbyś, aby Twoja szyja nabrała masy mięśniowej? Oto kilka ćwiczeń, które Ci w tym pomogą!
Poradnik, jak wybrać idealną matę pod mysz dla gracza?
Poradnik, jak wybrać idealną matę pod mysz dla gracza?
Połącz komfort i wydajność w grach komputerowych dzięki idealnej macie pod mysz. Dowiedz się, jakie aspekty należy wziąć pod uwagę przy wyborze najodpowiedniejszego produktu.
Ostatnie wpisy