Dobra promocja? Reklama kontekstowa oraz programmatic i jesteś widoczny!
Marketing w sportach siłowych
Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Dobra promocja? Reklama kontekstowa oraz programmatic i jesteś widoczny!

Koncepcja reklamy kontekstowej nie jest nowa. Po raz pierwszy została opracowana przez Google w 2002 roku, ale zyskała popularność w ciągu ostatnich kilku lat, inaczej jest jednak w przypadku kampanii programmatic.

Ideą reklamy kontekstowej jest to, że reklamy powinny być istotne, a nie tylko umieszczone w przypadkowych miejscach na stronie internetowej.

Reklama rodząca zaangażowanie!

Reklama kontekstowa to podejście do marketingu, które sprawia, że użytkownicy są bardziej skłonni do zaangażowania się w reklamę, jeśli czują, że jest to dla nich istotne. Ta taktyka jest popularna i skuteczna wśród reklamodawców, ponieważ są oni w stanie dotrzeć do odbiorców wykazujących zainteresowanie ich produktami.

Polega to na serwowaniu reklam w oparciu o zawartość przeglądanej strony internetowej. Jeśli użytkownik przegląda stronę internetową poświęconą podróżom, wyświetlana reklama może dotyczyć hotelu lub lotu. Reklama kontekstowa jest często używana w wyszukiwarkach, aby pomóc użytkownikom znaleźć odpowiednie treści, to jednak nie wszystko – zobacz więcej: https://adsright.pl/reklama-kontekstowa/.

Widoczność to 50% sukcesu 

Kiedy klienci szukają czegoś w Internecie, mają tendencję do używania jednego lub dwóch słów kluczowych, opisujących to, czego szukają. Przesądza to o wartości, którą odznacza się reklama kontekstowa, która w istocie jest skuteczna, pozwalając reklamodawcom pokazać swoje reklamy z chwilą, gdy ktoś wyszukuje słowa kluczowe. W rezultacie łatwiej jest pokazać się wyżej w wynikach wyszukiwania, niż w przypadku innych rodzajów reklamy.

Programmatic – alternatywna dla dążących do równowagi

Jeśli nie słyszałeś o programmatic, to nie szkodzi. Zainteresowanie tą nowoczesną formą promocji, pojawia się, dopiero gdy konkurencja zaczyna nas wyprzedać. Jeśli nie chcesz, aby do tego doszło, oto doskonały moment, aby zastosować tę formę promocji w swojej strategii.

Co to jest marketing programmatic?

Programmatic jest sposobem automatyzacji procesu zakupu i sprzedaży reklam na platformach cyfrowych, takich jak Google, Facebook i Twitter. Zamiast ręcznie tworzyć reklamy i umieszczać je w określonych miejscach, reklamodawcy mogą korzystać z technik programmatic, aby kierować promocje w oparciu o wskaźnik demograficzny i zainteresowania. 

Reklamy pojawiają się automatycznie tam, gdzie powinny, w oparciu o decyzje algorytmu określającego treści, które zyskają zainteresowanie klientów. Co ciekawe obecnie wykorzystywanie AI w procesie promocji stało przystępniejsze dla niewielkich firm, jak również dla tych z ograniczonym budżetem!

Marketing AI wciąż będzie się rozwijać, a według prognoz będzie stanowił 67% wszystkich wydatków na reklamę www do 2023 roku, nic więc dziwnego, że marketerzy przyjęli tę nową przyszłościową formę promocji.

Oto korzyści wynikające z programmatic marketingu:

1) Pomaga dotrzeć do większej liczby osób,

2) Ogranicza koszty i straty,

3) Poprawia możliwości targetowania.

Zdjęcie główne: Campaign Creators/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak skutecznie zredukować cienie i obrzęki pod oczami dzięki mezoterapii mikroigłowej?
Jak skutecznie zredukować cienie i obrzęki pod oczami dzięki mezoterapii mikroigłowej?
Poznaj skutki mezoterapii mikroigłowej w redukcji cieni i obrzęków pod oczami. Dowiedz się, jak technika ta przynosi natychmiastowe i długotrwałe rezultaty.
Jak naturalne adaptogeny mogą wspierać treningi i regenerację
Jak naturalne adaptogeny mogą wspierać treningi i regenerację
Poznaj potęgę naturalnych adaptogenów w poprawie wydajności treningowej i przyspieszeniu regeneracji. Dowiedz się, jak te rośliny mogą zwiększyć Twoją wytrzymałość i szybkość powrotu do formy.
Gainer – fakty i mity dotyczące kontrowersyjnej odżywki
Gainer – fakty i mity dotyczące kontrowersyjnej odżywki
Popularny gainer to kontrowersyjna odżywka. Czy jego suplementacja rzeczywiście niesie za sobą tak poważne konsekwencje dla organizmu?
Ostatnie wpisy