Strongo / #News / ABSTRAkcyjne wyzwania siłowe i spora dawka śmiechu – wystartował nowy kanał sportowy Rozmiar Ma Znaczenie
ABSTRAkcyjne wyzwania siłowe i spora dawka śmiechu – wystartował nowy kanał sportowy Rozmiar Ma Znaczenie

W poniedziałek na platformie YouTube zainaugurował działalność nowy kanał o charakterze humorystyczno-sportowym Rozmiar Ma Znaczenie, który jest efektem współpracy Grupy Abstra oraz Olimp Sport Nutrition. W każdym odcinku z nietypowym zadaniem siłowym będą mierzyć się znani goście, którym w przygotowaniach będą pomagać między innymi czołowi przedstawiciele sportów siłowych i sylwetkowych – Mariusz Pudzianowski czy Kasia Dziurska.

Premierowy materiał video na kanale Rozmiar Ma Znaczenie pojawił się w poniedziałek 7 grudnia. Pierwszymi śmiałkami, którzy podjęli się wyzwania byli Bruno, Paweł oraz Czarek Jóźwik z AbstrachujeTV, a w treningach pomagał im mentor Mateusz Płachta – sześciokrotny Mistrz Polski w Street Workout, który na YouTube prowadzi popularny kanał z poradami treningowymi „Kura Workout”.

W każdym z odcinków dwójka gospodarzy będzie przygotowywać się do sportowej rywalizacji pod okiem eksperta związanego z daną konkurencją. Po przebyciu tygodniowego mini-okresu przygotowawczego przystąpią oni do wykonania jednego nieszablonowego zadania siłowego, jak chociażby najdłuższy zwis na drążku, przebicie pięścią arbuza czy znany z zawodów strongman „spacer farmera”. Wśród mentorów znajdą się popularni ambasadorzy Olimp Sport Nutrition, którzy w swoich dyscyplinach osiągnęli ogromne sukcesy – Kasia Dziurska (Mistrzyni Świata w Fitness Figure Classic, Mistrzyni Europy Bikini Fitness oraz wielokrotna Mistrzyni i Wicemistrzyni Polski w Fitness Soft), Mariusz Pudzianowski (ośmiokrotny Mistrz Polski, sześciokrotny Mistrz Europy i pięciokrotny Mistrz Świata Strongman, a obecnie zawodnik MMA), Krzysztof Ferenc (Mistrz Polski NABBA / WFF w Kulturystyce i Fitness w kategorii Bodybuilding Men Class II 172-179cm, renomowany trener personalny) oraz Piotr Lisek (multimedalista mistrzostw świata i Europy w skoku o tyczce).

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mamy okazję tworzyć kanał razem z Olimp Sport Nutrition. Jest to pierwszy projekt sportowy dedykowany marce w historii działalności Abstra i wiążemy z nim bardzo duże nadzieje” – mówi Aleksander Wandzel, członek zarządu Abstrachuje

Współpraca obejmuje nie tylko wspólne tworzenie treści, ale także wsparcie Grupy Abstra w promocji kanału. W efekcie do siłowej rywalizacji staną najwięksi twórcy z Grupy Abstra – Maksym z kanału Maksymalnie (468 tysięcy subskrybentów), kobiecy duet Beksy (1,81 mln odbiorców) czy męski tercet z Abstrachuje (3,47 mln subskrypcji), natomiast ambasadorowie Olimp Sport Nutrition wystąpią gościnnie na kanałach wspomnianych twórców.

„Niezmiernie cieszymy się z tej współpracy. Wierzymy, że doświadczony partner, jakim jest Grupa Abstra, pomoże nam stworzyć interesujący i wartościowy content i zapewnić odpowiednie dotarcie do widzów. My zapewniamy jakość, wizerunek i najlepsze sportowe doświadczenie” – mówi Maciej Jaskot, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Olimp Labs.

Olimp Sport Nutrition to marka odżywek i produktów dedykowanych profesjonalnym sportowcom oraz osobom aktywnym, trenującym rekreacyjnie. Produkty wytwarzane są w nowoczesnych laboratoriach firmy farmaceutycznej Olimp Labs oraz poddawane ścisłym kontrolom i badaniom. Olimp Sport Nutrition należy do Olimp Labs – polskiej firmy farmaceutycznej założonej w 1990 roku, która zatrudnia obecnie ponad 800 pracowników. Olimp Labs posiada w swoim portfolio 600 produktów, które dystrybuuje do 100 krajów na całym świecie.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.